Skip to content

[NOTICE] Project Wonderful Wonder Girls by Sunmi X-Clusive

February 11, 2009

*NOTICE* SUBMISSION PERIOD IS OVER

Tags that i’ll be using…

1

Please include the following details below:

  • ID/IGN
  • NAME
  • GIFT/LETTER TO WHOM (if applicable)
  • Special requests (if any)
  • *Optional*: a shoutout/short message to each of the wonder girls (5 shoutouts for each member & 1 to the group) *Max. 200words

For wonderfuls@Singapore, if there is a lot people requesting for meet up i would gladly do so. Also, bulky items are allowed.(same *limit applied)

*REMINDER: I have about 2weeks more in singapore before i leave for bangkok, so please send the packages by the fastest method available. I will not take responsibility for any packages lost in the sea/air.

*DEADLINE OF SUBMISSION: 22 FEB 11:59PM [+8GMT]

I will be sending it to Wonder Girls personally with the help of iheartwg :D

With love,

Apple

____

Gifts received

  1. chopsticks (09/02/11)
  2. christine (09/02/19)
  3. TheCarrot (09/02/20)
  4. -wonderbangs- (09/02/20)
  5. pew (09/02/21)
  6. Hellojeffy(09/02/21)
  7. Crystal (09/02/21)
  8. Kimmie Mai (09/02/22)
  9. RansomLetter (09/02/22)
  10. roswellgirl (09/02/22)
  11. kazaf10 (09/02/22)
  12. yh (09/02/22)
  13. joyce (09/02/22)
Advertisements
28 Comments
  1. Long SMSH permalink
    February 11, 2009 3:24 AM

    this project is so great lol
    i’ll have 4 exams in the rest of this month, so I’m not sure whether I have time to write a letter or make a gift for our girls
    but I’ll think about this carefully, maybe miss my exams^^
    a good time in Bangkok:D

  2. choppy permalink
    February 11, 2009 8:50 AM

    :o!! Can I submit graphic works? I dunno what the size of the graphics its going to be on paper :3

  3. February 11, 2009 8:56 AM

    hmm make it <a4 size (:

  4. choppy permalink
    February 11, 2009 9:11 AM

    >_< Btw iLovesunmi, are you registered at spectcale? if you are then go to my thread on Sun Mi in the craft section, those 3 banners i want to give to them or atleast show them :D

  5. February 11, 2009 9:19 AM

    Yes i’m @spec but..it’s gonna be messy T_T
    Please send it to me on my email instead, it’ll be very much apprieciated (:

  6. choppy permalink
    February 11, 2009 9:25 AM

    Sent!! Thanks! :D

  7. wongen/wgph permalink
    February 11, 2009 8:03 PM

    22? hopefully i can get mine on time… :)

  8. EUN_SUN permalink
    February 12, 2009 5:42 AM

    so deadline is the 13?!?!?

  9. February 12, 2009 6:59 AM

    The deadline will be on 22nd feb :D

  10. wonder-love permalink
    February 12, 2009 1:02 PM

    Question ! Is there a specific dimension for gift boxes ? ;D

  11. February 12, 2009 3:08 PM

    not really…since i’ll be getting a box to put everything inside (:

  12. wonder-love permalink
    February 12, 2009 11:32 PM

    Lollll ! Alright then ! :)

    I’m just a tad worried my gift might turn out bulky :/ Anyway . Meetups for Singaporeans ! Will you be setting a date for meetups ? ;D

    And thanks for co-ordinating <3

  13. February 13, 2009 10:14 AM

    Hmm, till now there isnt anyone that requested for meet ups so i dont know…there’s no point to meet up if nobody’s coming right? hahaa

  14. wonder-love permalink
    February 13, 2009 11:45 AM

    Loll . Alright then ;D

  15. wonderfan permalink
    February 13, 2009 5:39 PM

    i’m gonna be submitting smth too, i think im gonna make a card and prob a small gift, most probably can give you by the 20th.. just to let you know beforehand so you wont leave without my gift.. i still ait sure what gift i’ll be getting, but say if it is too big to send by post, i guess i’ll do a meetup with you? btw you stay in the north, south, east, west, central? =)

  16. February 14, 2009 4:15 AM

    @wonderfan
    i stay @north-central (: If you’re sending a big package then i guess meet up would be better, don’t want you to waste money sending it by post since we’re on the same tiny island anyway hahaa
    ,apple

  17. suxian permalink
    February 14, 2009 3:41 PM

    o.o north central is whre

  18. 예은 permalink
    February 16, 2009 7:31 PM

    its around bishan area .

  19. Leadah Min permalink
    February 18, 2009 12:37 AM

    hope to see you in thai hehe >w<

  20. February 18, 2009 1:00 AM

    @Leadah Min
    Wow you’re going too? Serious? Cool! yeah see ya there…somehow…

  21. nana permalink
    February 19, 2009 10:05 PM

    please take more fancam
    share to wonderfuls

  22. Noobia permalink
    February 19, 2009 10:48 PM

    Get a nice picture of Sunmi ok???

  23. Hellojeffy permalink
    February 20, 2009 3:16 AM

    i’m just waiting to scan mine ;)

  24. kamille permalink
    February 20, 2009 10:41 PM

    wooot apple i really love the save the earth tag >.< i fell deeply in love with sunmijjang with that <3<3<3

  25. nhi permalink
    February 22, 2009 12:24 PM

    naw, is today the last day?
    i cant make something this fast LOL.

  26. February 22, 2009 12:42 PM

    Yes today is the last day, please send it asap (:

Trackbacks

  1. [EVENT] Project Wonderful Wonder Girls by Sunmi X-Clusive « ❤ Only Yoo Bin ; Only Wondergirls ❤
  2. Wonderful Wonder Girls Project - organized by Sunmi X-clusive « wonder-love ;D

Comments are closed.

%d bloggers like this: